ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

vineri, 7 noiembrie 2014

Manichiura saptamanii/Manicure of the week

   Hello!

   Unghiutele mele din aceasta saptamana sunt colorate in doua nuante care imi plac foarte mult si care ma duc cu gandul la sarbatorile de iarna.Am folosit mai multe tehnici pentru o singura manichiura si sunt multumita de rezultat.
  
   Am inceput cu doua straturi din acest visiniu sidefat de la Avon,iar modelele sunt realizate cu auriu de la Kallos.Pe degetul mare si cel mic sunt doua modele diferite de "half moon",aratatorul este stampilat,iar pe degetul mijlociu am incercat un "water cube" sau "blob manicure".
   Si pentru ca de curand am vazut unghiutele postate de Madalina-MissHappyAndHerNails am vrut sa incerc si eu un "flip manicure" mai simplu,astfel am folosit pe cealalta parte a unghiilor acelasi auriu Kallos si nuanta mea preferata de rosu RougePinUp de la L'oreal Paris.
   Sper sa va placa unghiutele din aceasta saptamana si ne vedem foarte curand cu o noua postare! :D

   O seara frumoasa! <3 ManiQ-I.M

10 comentarii:

  1. Super draguta combinatia! ♥
    Cum spuneam si pe Facebook, imi place oja de la Avon foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place!Nu eram sigura ca e o combinatie buna,dar imi place ce a iesit :D :*

      Ștergere
  2. Super draguta manichiura, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. super cute! imi place ca ai facut si flip mani <# kiss

    RăspundețiȘtergere
  4. Manichiura este foarte reusita!

    Imi place culoarea de la Avon foarte mult (desi eu il vad mov nu visiniu :)) ) dar din pacate e o culoare pe care nu o vad pe unghiile mele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Si iubitul meu o vede tot mov,eu cu mama visiniu,deci nu stiu cum o fi :))

      Ștergere