ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

miercuri, 18 noiembrie 2015

Fructe de Toamnă-Nucă

    Buna!

    Saptamana aceasta mi-am facut timp sa revin la proiectul meu cu fructe,ca acus se gata toamna.Orice ar fi,vreau sa il termin,chiar daca ma prinde luna Decembrie.
    Nu mai am multe fructe in plan si pentru azi am ales nuca:
    Recunosc,nu ma dau in vant dupa fructe nici dupa legume,nici macar dupa carne (nu stiu cu ce traiesc),dar nucile imi plac la nebunie,fi ele inca verzi sau coapte :D

    Pentru aceasta manichiura am ales ca baza un galben deschis de la CaTRICe pe care nu am reusit sa il incerc pana acum.Pe unghia accent am pictat o nucă si pe cealalta miez de nucă.De data aceasta am uitat sa pozez produsele folosite,oja o puteti vedea in poza,iar pentru desen am folosit ca si pana acum acuarele si creioane-aquarelle.
    In schimb nu am uitat sa realizez step-by-step,nu unul,ci doua de aceasta data :D
    -Nuca:
    -Miezul:
    Sper sa va placa si aceasta postare si sa revin cat mai curand cu urmatoarea!


8 comentarii: