ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

duminică, 31 ianuarie 2016

Selfie with your nails

    Ultima tema din ianuarie se numeste "Selfie with your nails".Fiecare a avut libertatea de a face orice model a dorit,cu conditia sa isi faca un selfie cu unghiutele.
    Mie nu mi-e teama de selfie-uri :)) asa ca am mai multe tentative,din care am ales cateva pozici:

    Nu stiu ce am in ultimul timp cu unghiile gradient,dar si azi am optat pentru ombre pe 2 unghii accent si l-am incercat si pe buze.Am nuante foarte asemanatoare atat la oje cat si la rujurile folosite (Essence toate) si asta m-a ajutat sa realizez ceea ce mi-am si propus:Lips matching nails <3
  
    Nu am prea multe sa va spun decat ca imi place la nebunie combinatia asta de culori si va mai arat cateva selfie-uri:
     Sa fie si un "nailfie" :
    Pentru ca am fost la o petrecere,am profitat de ocazie si am mai facut o poza,mai aranjata :D
    La final va invit sa vizitati blogurile fetelor sa vedeti frumoasele chipuri din spatele unghiutelor:

18 comentarii:

  1. uh, ce dragute! si chiar ca se potrivesc perfect unghiutele cu buzele <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa esti, Iulia!
    Imi place mult machiajul ombre al buzelor si unghiile. ♥
    Pupi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult unghia accent iar tu esti foarte frumoasa! Prima imagine ti-a iesit exceptional de bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ombre dragut ai realizat... si ce frumos se asorteaza cu buzele dar si culoarea parului..
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Awww ce frumos ombre si pe unghiute si cel de pe buze e wwooww,pupicei, superbe selfie-uri <3

    RăspundețiȘtergere
  6. You're sooooo preeeety!!!!:D
    Culoare unghiutelor e superba, iar gradientul, OMG!!!! <3

    P.S. In caz ca nu apuci sa citesti raspunsul la comentariu pe blogul meu, cu fotor.com am editat poza. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte smechera manichiura ta:D Imi place mult combinatia de culori :D pupicei

    RăspundețiȘtergere
  8. Manichiura e superba iar tu esti atat de frumoasa , te pup :)

    RăspundețiȘtergere