ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

sâmbătă, 16 aprilie 2016

Flower power

     Pentru azi v-am pregatit o tema frumoasa,de primavara, "Flower Power".
    Cand am vazut titlul aveam in minte un alt model,total diferit fata de ce am facut,dar asta mi se intampla de multe ori.
    Am ales un roz atat de "dulce",imi place la nebunie.Pe trei unghii am cate o floricica simpla facuta din puncte,iar pe celelalte doua am folosit tatuaje pe baza de apa.



    In poza de mai jos se pot vedea toate produsele folosite:
    Fetele ne intampina si ele cu multe floricele:

19 comentarii:

  1. ce manichiura delicata ti-a iesit! nu stiu ce model aveai initial in minte, dar acesta pot spune ca e reusit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi inspira multa delicatete, feminitate si gingasie modelul tau. ♥ Este asa frumos realizat! Cat despre rozul de la Essence, il am pe wishlist de ceva timp. :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci frumos! :*
      Si mie mi-a furat privirea din prima in magazin :D

      Ștergere
  3. Suuuper tare am folosit acelasi water decals, Love it <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce draguttt , imi place si nuanta oje dar si decalul

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos e modelul! Imi plac unghiutele tale inflorate!

    RăspundețiȘtergere